Hoe heet het programma om p2000 naar spraak uit te voeren?

Om p2000 meldingen naar gesproken tekst te voorzien via de software

9 maanden geleden
in: Software
1.2K
ronron1212
9 maanden geleden
hoezo naar spraak?
dk
9 maanden geleden
Omdat ik weet dat het kan maar ik weet niet hoe
ronron1212
9 maanden geleden
Ik snap niets van je vraag
dk
9 maanden geleden
Of het opgelezen kan worden via pdw
ronron1212
9 maanden geleden
Dat maakt de vraag wat duidelijker voorlezen of om zetten naar spraak.
dk
9 maanden geleden
Ik hoop dat er lezers zijn die een link hebben
dk
9 maanden geleden
kan femke ook via pdw draaien?
SimonV
9 maanden geleden
Nee. Alleen in het alarmeringssysteem van de kazerne, de PBox. Binnenkomende tekstberichten worden via Femke omgezet naar gesproken woord. Deze audio wordt doorgestuurd naar de omroepinstallatie in de kazerne.
https://vdcinfo.nl/2020/03/27/kazerne-alarmering-femke/

Antwoorden (1)

Femke. Met het Femke oproepsysteem kunnen de tekstberichten van P2000 of C2000 uitgesproken worden. Gesproken berichten leveren in sommige situaties voordelen op. Het voorkomt dat een oproep gemist wordt, omdat de pieper niet wordt gehoord. Een ander voordeel is dat Femke op een omroepinstallatie van een kazerne kan worden aangesloten
SimonV
9 maanden geleden